Zuzum_20 hamilelikte olmadı benim zatem yeniyim ama genelde çok oluyordu ağlıyordum artık saatlerce geçmezdi biraz egzersiz yapın ayaklarınızı karnınıza çekip hafif tabi bebeğe zarar vermeyecek şekilde sade soda da iyi geliyordu ağızdan çıkarmaya çalışın