Asd92
Kızlar merhaba 13 haftalık hamileyim iki gün evvel boğazın ağrımaya başladı şimdide yutkunamıyorum çok acıyor doktora gittim az evvel bi ilaç verdi kullanıp kullanamamakta kararsız kaldım. Bu rahatsızlığa hamileyken yakalanan ve nasıl şifa bulduğunu yazabilecek biri var mı lütfen 😯
Tgckync
Bnde ilk haftalarimda faranjit oldum ve antibiyotik icmeden kurtulamadim malesef
Semaa12
Bende faranjit oldum butun vucudum cok agriyodu halsizlestim acile gittim parol serum taktilar baya iyi geldi elimi kaldiramiyodum bogazlarim cok kotuydu bide parol hap yazdi ama serum daha etkiliydi hapindan hapinida gunde bitane 2 gun ictim surekli su ictim meyve ve corba ictim bol bol gecti su ic bolca su