Gizemabc şinasi bey canım. Bi a4 kağıdına fotoğraf verdi. Video vs yok. Anlatıldığı kadar da uzun sürmedi. Hayalimdeki gibi değildi. Çok şükür bebekte bir sorun çıkmamış olması en büyük tesellim diyebilirim. Başka bir yer var mı yapan bilmiyorum hiç duymadım.