Denizlila00 Canım 25 haziranda ovülasyon testi yaptım ve kopkoyu cıktı doktoruma attım resmini yumurtan çatlamış 3 gün üst üste ilişki olsun sonra gün aşırı olsun dedi oyle de oldu 😊 Sonra 12 temmuzda adetimin 2.günü hala adet olmayınca evde önce ovülasyon testini yaptım (pozitif cıktı)yani yumurtlamayı gördüğüm günden itibaren 18.gün yapmış oldum canim sonra eczaneden normal gebelik testi ile de tehit ettim çok şükür darısı da sana olsun inşallah 🤲😌 (bu arada 28 günde bir adet görüyordum asla şaşmazdı ve yumurtlamayı 13.gün görmüştüm daha önce de 14.güne filan denk geldiği de olmuştu. Birde ben tedavi ile hamile kaldım femara diye bir ilaç kullanmıştım önceki düşüğümden 15 ay sonra hamile kalabildim çok şükür🤲😊)