Denizlila00 https://hizliresim.com/OrNLkQ Kızlar gebelik olsaydı, ovulasyon testinde koyumu olurdu yani ümidi keseyimmi
Deletedmom00170 Denizlila00 bir yerde okumuştum ovülasyon LH a bakar Gebelik Hcg ye bakar Yani çıkmaz Gebelik Ovulasyon da yazıyordu
Deletedmom00170 Denizlila00 bir yerde okumuştum ovülasyon LH a bakar Gebelik Hcg ye bakar Yani çıkmaz Gebelik Ovulasyon da yazıyordu
Rabia29 Denizlila00 18 ile 19. günler arası yumurtalamanız olmuş anladığım kadarıyla adet tarihiniz ne zaman bilmiyorum ama erkenden ovülasyonda belli olmuyor adetim baya bir geçtikten sonra ikiside baya koyuydu. Biraz geçmesi lazım diye düşünüyorum
Denizlila00 GnAyotbsi evde var aslında erken gebelik testi ama yumurtlama üstğnden henüz 7 gün geçtiği için çıkmaz diye düşünmüştüm 🤷🏻♀️
Denizlila00 Deletedmom00170 canım okuduguma göre gebelerde lh değeri yükseldiği için ovulasyonda testindede çıkıyormuş
Denizlila00 Rabia29 adetim 15 eylül olarak döngüm 28 gün çünkğ , evet kuzum haklı olabilirsin henüz yumurtlamadan 7 gün geçti fakat herkes zamanla ko ulaşıyo deyince heveslenmiştim
GnAyotbsi Denizlila00 bir Dene yani birsey kaybetmezsin canım en azından bakarsın olmazsa beklersin adetine kaç gün var
_MissLaviNia_ Denizlila00 ovulasyonda gebelik ckior ben iki kere onla ogrendim ama T cizgisi cden daha koyu kopkoyu cikR ayni yumuurtlma zamaninda oldgu gbi seninki koyu degil ama sen bnlara takilma adetine bekle en garanti o kuzu
GnAyotbsi Denizlila00 sen bilirsin canım bana kalsa bir Dene olmasa zaten adet geçti mi tekrar yaptırorsin sanki çıkacak diye geçiyor içimden