Ceyda28
Canım çok geçmiş olsun bende serklajlıyım. 26. Haftada ani açılma yaşadım dikişim atsaydı doktorum tekrar dikip Doğurtmayacaktı ve 33. Haftaya kadar hep bunu söyledi atarsa dikiş tekrar dikerim diye beni çok şükür dikiş falan açılmadı.
Tekrar dikme imkanı var aslında perinatologlar yapıyor. En azından biraz daha tutar isterseniz araştırın yapacak olan başka doktorlar var mı diye. Rabbim yardımcın olsun ama acilen araştırın bu ikinci dikiş olayını🙏