Fatiheren_61 Hala kızımın adını koyamadık her kafadan bi ses çıkıyor ne koyacağımı şaşırdım .EŞim Meva istiyor söylenmesi çok zor diyorlar .ben daha çok öykü duru İpek Ece gibi isimleri seviyorum eşim beğenmiyor .etraftakiler herkes farklı bi isim söylüyor 😱😱😱🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️ SiZ ne koydunuz bebişinizin adını fikir olsun bana da .
asyagibi Fatiheren_61 Tam 1 hafta oldu Doğum yapalı EVLA koyduk kızımın ismini sancılarımla hastaneye giderken karar verdik bizde sizin gibi kararsızdık Meva bizim seçeneklerimiz arasında da vardı 🥰
gmzyzrl Fatiheren_61 neden çevrenizdekilern ne söylediği sizi etkilyor ki kimsenin beğenmesine gerek yok sizin bebeğiniz eşinizle ortak kararı verdikten sonra kimsenin fikri önemli değil
Zehralismail Meva çok güzel bir isim. Şehitlerin gideceği cennet kapısının ismi. Cennetul meva diye geçer kuranda. Eşinizi ikna edin kzıım osaydı kesinlikle meva koyardım ismini
Anne6161amine Fatiheren_61 amine Erva olcak inşallah kimseye sormadm hamile oldugumu duyduğumda kız olcak dediler ismi bu dedm kimseyede sorma geregi duymadm 😊😊
Colak Başta bizede meva ismini söylemesi zor gelmişti ama evde sürekli diye diye kulağımıza hoş geldi alışıyor insan.