DestanMavi
39+3 olduk biz bugün geceden beri bi kaç kere kere afedersiniz altıma işedim sandım ama sanırım suyum geliyor yavaş yavaş bel ağrım geçmek bilmiyor ama ara ara şiddetli oluyor dün muayene olduk açılma sancı vs çıkmadı hareketlerinde bebeğimin azalma yok altıma sık sık zorlama yapıyor ne yapacağımı bilmiyorum devlet hastanesinde muayene oluyorum acaba özel hastaneye gitsem bi farklılık olur mu sezeryen olmak istemiyorum ablam özel sezeryene alalım der diyor sizce ne yapmalıyım kafam fazlasıyla karışık 😕
Defnealinam
Bnce suyun gelıyosa vakıt kaybetme zorla sez yapmazlar canım sancına bakarlar suni verırler olmadı rıske atma
Denizbozok
39 dasınız artık her an doğum olabilir , istediğiniz zaman devlet hastanesine gidebilirsiniz neden geldin diyemezler , hayırlısıyla doğum yaparsınız inşallah🙏🏻