Tebessum benim kanama olmadi ama agrilarim vardi. 5+2 haftada ilk kontrole gittim normal agrilarin biraz disindaydi yani 2. Bebeğim normal agri adet olcak gibi ara ara olmasi benim belim kasiklarim bacaklarima vuran bir agriydi. Kontrole gittiğimde kese etrafinda kanama olduğunu öğrendim ama ben bilmeden zaten progestan a başlamıştım kanama aktif degildi. Suanda 11+5 haftayim hala kese etrafında kanama var . Ayakta duramiyorum agrilarim oluyor. Hatta 3 gun önce biraz is yaptim toplu igne ucu kadae kahverengi leke gordum 2 damla. Doktorum ona bile tedirgin olup progestan in ignesine baslatti. Gebelikte hiç bir kanama onemsiz değildir.