ilayyy Yarın ilk doktor muayeneme gidicem 5. Haftanın içindeyimmmm keseyi görür müyüm 5. Haftada???? Siz kaçıncı hafta da gördünüz ???
Ummugulsum_44 Merhaba bizim burda da sadece ebe var hastane uzak eşimde asker hemen izin alıp gitmek gerekmi 5+1 iz bizde ebelerin bilgisi yeterli miyoksa illa doktora gitmek gerekir mi
ilayyy Ummugulsum_44 bence b doktora görünmelisin canım konu hakkında net bilgim yok bende daha yeniyim allah analı babalı büyütsün🙏🙏🙏🙏
Elda Ummugulsum_44 hayırlı olsun😊 doktorun görmesi daha iyi olur tabiki ultrasonu ebeler tam anlayamayabilirler.
Ummugulsum_44 ilayyy teşekkür ederim canım cümlemizinki inşaAllah eşim görevden gelirse öğrenicek inşaAllah hala bilmiyor
Elda Ummugulsum_44 anladım😔 kan tahlili yapar en fazla o zaman labaratuar varsa o da. Hamilesin veya diilsin der. Nerdesiniz canım siz merkezde devlet hastanesine falan gitme imkanınız yok mu?
Gamzoss2020 ilayyy kan verdiğimde 5+4 haftalık hamile oldğmu öğrendim aynı gün keseyi de gördüm . Bikaç gün daha geçsin istersen göremezsen evham yaparsın çünkü😊