Ozge033 8 haftalık olduk şişkinlik ve gaz sancısi çok rahatsız ediyor. Önerisi olan varmı nasıl baş edebilirim.
ilayyy Ozge033 canım asla asitli bisey yeme ve içme. Türk kahvesi tüketiyorsan bende en cok bu gaz yapardı en aza indirgemeye çalış geçmiş olsnnnn
Ozge033 Kahve içmiyorum gazlı icecekleride bıraktim bitki çayıda yasak acaba kimyon icsem dogru olurmu çünkü doktorum fazla baharatlı şeyleride yasakladı