Symsymdmr merhaba kızlar. ağustos 10 da kanama ile düşük yaptım. 7 gün sürdü ve korunmamaya devam ettik ama yumurtalama dönemini takip etmeden ve doktor folikasit verdi 2 günde 1 onu kullanıyorum. bugun kahveli ve pembemsi bi akıntı oldu sabah netten baktığımda yerleşme kanaması olabılır dıyor ama kesınde değilmiş başına gelen oldumu ? Ve akşama kadar devam etti ara ara pembemsi akıntı öğlen kırmızı gibiydi sonra yine pembe akıntıya döndü yokmu böyle bişey yaşayan ☹️
Pcoslubiranne Symsymdmr daha 1 ay olmus dusuk yapali.Yerlesme kanamasi bütün gün sürmez diye biliyorum.Adet oluyorsunuzdur.
tuuba1010 Symsymdmr canım geçmiş olsun öncelikle. düşükten sonra ilişki sonrası lekelenme olması normal diye biliyorum. ya da yumurta çatladığında da lekelenme oluyor ben çatladığında yaşamıştım.
Musel Symsymdmr sanmıyorum yerleşme kanaması olacağını ama yinede umutsuzluk vermek istemem allah gönlünüze göre versn ❤️
Symsymdmr Musel evet galiba değil devam edıyor ama bi pede ihtiyac duymuyorum suan sökülücek sanırım :( Amin cok teşekkür ederim