Babykz_ bir dönem her gün ağrıyordu💆🏻♀️ Ben ilaç içen bir insan değilim mümkün mertebe ağrı kesici antibiyotik kullanmam kaçınırım, ama o dönem her gün içiyordum maalesef. Çok kullanmadığım için parol hemen kesiyordu. Ama ne zaman 3 ltye yakın su içmeye başladım başım ağrımaz oldu.