Annesevil123 7. Haftamdayım ilk kez hamilelik yaşıyorum ve hala mide bulantısı kokulardan vs rahatsızlığım olmuyor yememde içmemde de bi değişiklik yok bu normal mi ?
MucizeAnnesi3545 Annesevil123 kız maşallah de ne güzel işte. Banada maşallah de tabide ben 32 haftalık olcam nerdeyse hiç olmadı bende de. Şükredelim canım ne hamilelikler var
Aysemustafa Annesevil123 normal bişey çünkü ben nerdeyse 19 uncu haftama giricem ve hala mide bulantısı kusma koku hassasiyeti yaptıklarını yiyememe sorunu yaşıyorum dua et 3 ayın sonunda geçsin benim gibi olma ilk başlarda herşeyi yiyip içebiliyordum son zamanlarda yiyemiyorum çok şükür sorun sadece bende Bebeğim de hiç bir sıkıntı yok buna şükrederek sabrediyorum
novice_mom Annesevil123 Normal tatlım hiç endişe etme. Ben de 26+5 deyim şu ana kadar ne kusma, ne bulantı, ne de koku hassasiyeti tarzı birşeyim olmadı. Hatta 5.aya kadar da göbeğim çıkmadığı için hiç bir şey anlamadım 🤣
Merveylcntrk38 Aysemustafa bende kendi evimde mutfağa girip yemek yapmak istemiyorum yaptığım zamanda yemek istemiyorum kullandığınız bi ilaç var mı önerebileceğiniz herhangi bişe 😑
CerenAkbulut Annesevil123 aman dilinizi ısırın. Tam o haftalarda başladı ve 3 ay kustum içim dışıma çıkmıştı. 14. haftada geçen bulantılarım 30’da geri geldi 🤦🏻♀️
Bebisim_1208 Annesevil123 kiz ne güzel işte bn 5 aylığın hala devam ediyor için çıkıyor resmin şukret
Vera18 Annesevil123 normal canım otur da şükret inan hiç olmasını istemezsin 😀 bulantı kusma öyle bir şey ki geldi mi gitmek bilmiyor 🤦♀️
hilalyavuz Annesevil123 ben de 6haftalık hamileyim çok şükür bende de bulantı kusma tiksinme yok ama iştahım da artış var 😬🤦🏻♀️
Aysemustafa Merveylcntrk38 malesef bunu Doğuma kadar hissetmemiz normalmiş doktorum öyle söyledi ☹️☹️
Mbmb Annesevil123 Benimde 7. Hafta sonunda birden başladı 5 hafta iflahım kesildi. 5 kilo verdim.. Bence olmaması daha iyi şükür et 😂😂
aysenur4 Annesevil123 ahaha kız sen adaha ne istiyosun allahtan belanımı 12 haftamdayım yediğim kalmıyo içimde bişe de yiyemiyorum gerçi safrayı çıkarırken gözümden yaş akıyo bildiğin
Sibella86 Annesevil123 Kaşınıyormusunuz😂 Maşallah ne güzel işte gebelikte bulantı normaö bi bulantı değil ne güzel çekmiyorsunuz inşallah devam eder. Her hamilelik farklı ayrıca :)
ELAYMirzeyeva Annesevil123 merak etme tatlim ben 30 haftamdayim cok sukur daha hic birini yasamadim.Sag salim al kucagina inshAllah❤
Freshmom Bulantın olmadığına şükret canım ben 8+4 um içim dışıma çıkıyor keşke kusmasam midem bulanmasa diyorum