-duygum- Öncelikle biraz uzun olacak hakkınızı şimdiden helal edin 😊 daha öncesinde 2gebelik yaşamış fakat kalplerinin durması sonucu 2 bebeğimi de kaybetmiştim. Araştırma hastanesine gidip gerekli araştırmaları yaptırdığımda bende kan pıhtılaşması olduğunu öğrenmiştim. Tabi bu sırada rahim filmi histeroskopi ve daha başka bi çok şey yaşamış psikolojik olarak iyice kötüleşmiştim. Tekrar bir gebelik istiyor fakat bundan bi o kadar da korkuyordum. Ocak ayında adetime daha 3gün varken genel bir test yaptırmış hamilelik de bakalım mı sorusuna yoktur ama bakın isterseniz demiştim. Öğleden sonra sonuçları netten baktığımda beta 32 çıkmıştı. Elim ayağım titreyerek doktora gittim takip edeceğiz dedi. Ve hemen asprin ve kan sulandırıcı iğne başladık. Kendime söz vermiştim kimseye söylemeyecektim. Herşey gayet güzel gidiyordu 13+6 olduğumuz gece uykudan yoğun bir ıslaklıkla uyandım. Tuvalete gittiğimde bir miktar kan ve bol su geldiğini gördüm. Apar topar hastaneye gittik. Doktor test yaptığında suyumun geldiğini bu durumda hayati tehlikemin olabileceğini söyledi. Herşeyi kabul ettim ve bebeğimden vazgeçmedim. 1hafta hastanede yattık. Doktor sıkı takiple devam edeceğimizi söyledi. Her hafta kontrole gittik. Normale dönmüş gibiydik ama elimizde olmayan panik ve tedirginlik geriye kalan süreçte devam etti. Evde dinlenerek hiç bir iş yapmadan aylarca yattım. Sonunda mutlu gün için tarih belirledik ve geri sayım başladı. 09.09.2019 da sezeryan ile yavrumu kucağıma aldım. Dünyanın en güzel duygusuymuş bunu anladım. Bugün 2.günümüz sütüm henüz yok mama ile besledik ama sağlığımız yerinde olsun herşey düzelir diye düşünüyorum. Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin 😊
Esma_davut -duygum- Gözünaydın canım Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin hayırlı evlat olsun inşallah 🤲 Darısı bizlere ☺