ayseegul_20 ikisininde zorunluluğuda yoktur istemezseniz niftyide yaptrmazdınız ne alaka ne gelickse kabulum derdiniz hiç birini yaptırmazdınız. Böle yapan cok anne var burda. Ama yaptırıp çıkan sonuca göre kötüyse mesela Allah korusun haytınızı ona göre yönlendirirsiniz bebeğinize basıl bakıcağınız hakkında destek alırsınız yada ondan vazgecersiniz secenek her türlü sizin elinizde.inşAllah sonucnz iyi gelir canını sıkma lütfen sonçlar gelince bizede yazamyı unutma. Rabbim sağlıklı sıhatli bir şekilde kucagını doldurmayı nasip etsin 🤲