BuluttSecil Kızlar 33+4 hamileyim. 2 haftadır falan sıkınca göğsümden minik bir damla süt geliyordu. Ama artık 3-4 damla geliyor. Bu doğumdan sonra sütüm olacagına mı işaret ediyor. Tecrübelilerden yardım istiyorum. Bu arada sezaryen doğum yapacagım
BernA11 BuluttSecil sıkmayın göğsünüzü ilk gelen süt çok önemli bebek için zamn sarımtırak su gbi bsey gelıyo bebek içim önemli dikkat edın
Esrala Hamileyken geldi hep sütüm 23 haftada başladı 3. Gebeliğim diğerlerindede baya gelirdi sütümde hep çok oldu şükür