Buseeeee ben yaptım canım bir sıkıntı olmadı, 32 haftaya kadar bebeğinde veya sende bir sıkıntı yoksa birşey olmaz, 36 dan sonra çoğu uçak şirketi izin vermiyor uçmaya. Yani 32-36 arası rapor istiyorlar ama buda uçak şirketinden şirketine değişiyor. Arkadaşın dediği gibide ikiz veya riskli gebelik değilse bir sorun yok. Dokdoruna yinede danış bence. Kaç saat uçuş farklı bir ülkeyse ona göre aşıdır veya dikkat etmen gereken şeyler olabilir. Ve ve veeeeee check in yaparken mutlaka söyle hamile olduğunu, çoğu şirket özelik gösteriyorlar mesela yanlarını boş bırakıyorlar rahat edebil diye :) umarım yardımcı olabilmişimdir 😊 çok uçtuğum için biliyorum soruların olursa cevaplarım canım:) ❤️