Annecan
Merhaba Güzel Anne adayları🖐 Uzun ve meraklı bir dönemin ardından bizde bebeğimizi bir ay önce kucağımıza aldık🥳 Herşey normal seyrinde devam ederken hatta erken doğum riskimiz varken ve hatta 34.haftamızda akciğer gelişim iğnesi vurulmuşken 39+3 te kendiliğinden gelmeyen canım kızımı biz getirttik :) Biz getirttik diyorum çünkü 4 kg’nın üzerindeydi çatımızda müsait değildi, bebeğimiz için riski göze almak istemedık, ve o gün karar verdik akşam saat 18.00 da geldi prenses 😍 Spinal sezeryan doğuma gelince, kolay oldu dıyemem ama atlatılıyor inanınki.. Biraz sabır,biraz güç 💪 İlk ayağa kalkış,ilk yürüme, ilk idrar,ilk dışkı bunlar biraz can yakıyor ama bir 10 güne kadar çok güzel toparlanabılıyorsunuz. Eğer ki zorunlu sezeryan olursanız bunlardan korkmayın lütfen güçlü olun çünkü o yavrunun annesıne ihtiyacı var 🥰 Spinal olduğum için bel ağrısı ve baş ağrısı yaşadım, bel ağrım devam edıyor ama baş ağrısı 1 hafta kadar sürdü geçti. Varsa sormak istedikleriniz deneyımlediğim kadarını paylaşabılırım 🤗 Sağlıkla gelsin bebişleriniz 🙏