Feygez devlet hastanesinde o kadar koşa süre de oluyor maalesef çünkü çok fazla gebe olduğu için vakit yetmiyor ama bende Zekai tahir de yaptırmıştım aynen sizin ki gibi kısa sürede çıkmıştım ama odaya 3 kişi girmiştik bir bayanda sıkıntı vardı hemen gördü ve söyledi bir sıkıntı olursa biraz daha uzun bakıyor ve inceliyorlar