GulinMert Ya kız olacak ya erkek %50 ihtişamalar tabiki biliyorum ama yinede tahminlerinizi merak ediyorum Doktora kalırsa 20. Hafta söyleyecekmiş Az daha bekle de doğunca görürüz diyecektim neredeyse [url=https://hizliresim.com/p5k0zJ][img]https://i.hizliresim.com/p5k0zJ.jpg[/img][/url]
shrbrk valla canım ben memurların hic gitmediği( hep şehir tercih ettikleri için bende dahil) yere gittim. doktorun aleti cok eskiydi ama yinede bir 15dakika bakti ayaklar çapraz falan. 13haftaligim.ayaklari açmadan çıkıntı göremedi. açtı ayakları bebiş. iyice ayak kısmına büyüttü. çıkıntı gördü eşime gösterdi falan. kendi doktorum 11.haftada kiz gibi demişti. bizde merakla bekliyoruz. 😁 doktorunda sabir deneyen cinstenmiş gerçekten. boyle de anlayan varmi bilmiyorum.
GulinMert tazesine evet bugün girdik ultrasona 13+3 uz SAT â göre 13+6 ultrasonda göre Videosu da var maşallah babasına çekecek herhalde bizim ufaklık uzun uzun bacakları kolları var
shrbrk GulinMert bizimkiler mi yanlış ölçüyor ya 11 haftalikken 14 cm ölçtü doktorum. baska bir doktor 13 haftalikken 15.6 cm ölçtü. niye büyük 😁😁😁
GulinMert shrbrk benimki 7.8 cm boyutları normal dedi doktor Bir aralık oluyor en düşük en yüksek o değerdeyse sıkıntı yok
yagmurmina12 Bana da 11 haftalıkken erkek gibi gördüm dedi haftaya 16 haftalık olcaz bakalım inşallah görür ve söyler. Aslında 13 haftada görebiliyorlar ama emin olmadan söylemiyor her doktor
Smraozn12 yagmurmina12 banada 11de erkek tahmin etti doktor dger doktormda 13+4de 2lide yuzde 90 kız dedi 16+3üm daha gitmedim doktora bakalım kesin kızmı 😂