Zelss 6.haftamdym kahverengi leke gördüm doktor progestn yazdı bunu kullanıp lekesi kesilen var mı ve ne yapmam lazım
Htcglgnaksy Zelss benim de oldu 3-5 gün sonra geçiyor ayaklarının altına yastık koyup bol bol istirahat et
SedefUygun benimde lekem oluyo ki kahverengi bende aynı ilacı kullanıyorum şuanlık bişey kalmadı bakalım İnşallah seninde kesilir
Aud28 Bende 6+5 im Pazar gününden beri az az lekelenme oluyor iki kez doktora gittim ilk acile gitmiştim proluton 50mg iğne yazdı onu yaptırdım progestan kullanmamı söyledi çok anlayamadım nasıl kullanmam gerektiğini tekrar özel doktora göründüm oda progestan 100mg hap verdi 3 öğün kullanıyorum lekelenmese hiç azalma olmadı aksine arttı sanki.. Aslında acile gittiğimde alttan muayene yapıldı ve ben keseyi de bebeğide ilk orada gördüm ve dr kanamam olmadığını benek tutunurken olabildiğini dinlenmem gerektiğini ve progestanı önermişti yine de içim hiç rahat değil p.tesi gene gideceğim bakalım inşallah önemsizdir bu kanamalar:(
gzmyndmrr Bol bol istirahat et yerleşme kanaması da olabilir plesenta asagıda oluyor bazen onun lekelenmeside istirahat et ve bol dua et benim lekelenmem 7 aya kadar devam etti