Musel Bayanlar elimde test olmadığı için 16. Günümden başladım ovülasyon testine sonuçlar zaten yazıyo sürekli değerlendirdik günlerimizi test olmasada yaptım muhtemelen 16. Gün yada 15. Gün çatladı yumurtam bilemiyorum fakat bugün ovülasyon testi yaptım sonuç bu adet başlangıcından sayarsak 21. Günüm ve 7 gün var adetime çizginin bu şekilde çıkması normalmi yani ovülasyon olmayan dönemde böylemi çıkar yoksa geebelik olabilirmi https://hizliresim.com/p5k08n
Umutherdaimvar Musel canım adet günü ovulasyon testinde ikiside koyu çıkarsa gebelik var diyebilirsin. Bu şekilde çıkabilir çünkü vücudumuzda lh hormanı normaldede bulunuyormus
Asrinayaz Musel yumurtlamadan 14 gün sonra gebelik varsa kanda veya hamilelik testinde çıkar bilgin olsun bu şekilde biliyorum
mervekrkkc Musel ilk 5 dk icindemi cikti cizgi... Bende reglime 9 gun varken ogrendim testte cift ciGi cikti kan testi verdim hemen ordada cikti bende kan testi yaptie rahatla derim ben
Burcu16 Musel canım ben ilk bebeğime bu testten almıştım adetime 2 gün kala yapmıştım aynı bu şekil çıkmıştı sağlık ocagındaki doktor bile negatif dedi 😀 kan verdim 0 çıktı tabi erken diye sonuç kızım 11 aylık şuan 🥳 bugün de bundan aldım 3 gün geçti ve bu kez beklenmedik olumlu çıktı 😀 gülimmi ağlayimmi bilmiyorum. Sana da hayırlı olsun şimdiden❤️💜
Burcu16 Musel olabilir canım foto aynı benzeyince testler karıştırdım olsun yinede hayırlı haberlerini bekliyoruz❤️❤️
Tugce1803 Musel LH hormonu vücutta bulunan bir hormondur. Gebelik var diyebilmek için T çizgisinin C çizgisinden çok daha fazla koyu olması gerekir🌸
Happy_momyyy Musel sen ona buna bakma. Çık şimdi evden. Git bi acile. De ki ben gebelik testi için geldim. Bi kan alsınlar senden. Beta hcg sana en sağlıklı bilgiyi verir. Bu şekilde cok kafan karışır. 😉 hadi hayırlı haberle insallah 🥰
Musel Happy_momyyy ben o kadar güçlü değilim negatif çıkarsa çok üzülürüm adet olduğumu görmek daha az moralimi bozuyo ve adetime 1 hafta var gecikirse giderim dediğiniz gibi saolun yinede 😍
Kbr318 Tugce1803 ben geçen ay düşük yaptım parçayı patolojiye gönderdiler ama sonucum bugün çıkmış ben gidip alamıyorum ayın 17 sinde anca çıkabilirim sizce o zaman alınabilir mi veya herhangi bir sıkıntı olur mu