duyguozz26 O adam beni deli etti, ilk ona gitmiştim kese göründü bebek görünmedi haftaya gel dedi gittim haftasını dengesiz söyledi ve çok uyuşuk ağar hareket ediyor hareketleride bi garip ve beni kese görünemdi diye alttan muayene etti ilk muayenemde. Uzay hanıma git derim acilde bi kaç kez ona denk geldim evime yakın diye güzelde ilgilendi.
Akyuz61 duyguozz26 ben kendisine 2 kere gittim gayet güleryüzlü ilgiliydi detaylıca herşeyi anlatıyor falan ama doğumda nasıl bilmediğim için burdan giden varmı diye öğrenmek istedim