cevrik Arkdsm epidural oldu hiç memnun değil,doğumu yavaşlatıyormuş ve etkisi sadece 2 saat sürüyor
2 saat sonra açılma daha varsa saatlerce daha şiddetli sancı geliyormuş :( ve ıkınma refleksi tam anlamadıgın için dikiş çok fazla oluyor,Ben de kararsız kaldımm