Bafan1_ merhaba.saanada iyi aksamlar😊
Hayir aci hissetmiyorsun cekistirmwler hiss ediyorsun.yaklasik 2 saat üşutme tutmusdu beni.o esnalarda uyuşma gitmisdi bende yani dikisimin aciisini hiss etmeye baslamisdim fena diyildi yani.ama nefes alamaz olmusdum.ayaklarimi da hiss etmisdim.sonrasinda 1 hafta bas agrilarim bel agrilarim oldu.ve 22 gunluk olduk hayla belim ignenin yeri agriyor.ve dikislerimde duzelmis.sadece kaşiniyor.ben erken toparlandim.ilk 7 saatden sonra kendim durdum yardimsjz bile durdum gezdim.aktiv oldum qazimi cikardim.8 defaa belki kendim bebeyimi gormeye gitmisdim.karisik duygulardi.bi yandan acı bi yandan qaz problemi bi yandan nefes alamamak bi yandanda tez tez bebeyime gidip bakmak😍