Bezelyem1q Hanımlar isim önermeyin sadece kuşağımıza nasıl geliyor onu merak ettim manalı mı eski mi modern mi
Aysmnv35 Bezelyem1q bence eski ama cok hoş ben Leyla ismini cok beğeniyorum görümcemin adı Leyla lale deseydin kesinlikle kötü dersim cok nostaljik bi isim 💜☺️
Deletedmom2 Bezelyem1q ben her zaman çok beğenmişimdir eski ama güzel isimlerden Zeynep, Leyla, Ayşe gibi isimleri ❤️
Aysmnv35 Deletedmom2 ben beğenmiyorum ismimi Ayse benim ismim de 😂😂 ama dediğiniz gibi eski ama hiç vakti zamanı geçmeyen isimler
Deletedmom2 Aysmnv35 benimkide Emine ama hiç bir zaman beğenmemişimdir keşke Ayşe Leyla gibi bir isim olsaydı 😄
Kumru_ Bezelyem1q ismin eskisi yenisi olayına sinir oluyorum😑Bence çok güzel bi isim kulağa çok hoş geliyor 🌸
hilalyavuz Bezelyem1q bence kulağa hoş geliyor 6haftalık hamileyim ben de kızım olursa Leyla 🌸 koymayı düşünüyorum belki yanına bir isim de ekleyebilirim ☺️
ebrarmom08 Bezelyem1q benim kizima kocam olcak zorla koydu 🤨 bende kotu anisi var ismin sevmiyorum 😂😂
Livask Kocamın en sevdiği isim. Bir gün tekrar bir kızımız olursa yüksek ihtimal bu sefer adı Leyla olur 🤗