sevval55 Emel1234 özelde 500 istediler devlete torpille yer bulabildim devlette yaptırdım. Özeldeki doktordan daha iyiydi uzmandı 1 saate yakın anlattı baktı
Seda_123 Emel1234 Kendi gittigim pendik yüzyıl hastanesinde 450 lira bende yakınındaki özel cihan tıp merkezine gidicem 250 lira hemde açık açık herşeyi anlatıyor 1 haftam kaldı inşallah yaptırmaya 😊
Mavilianne Emel1234 Önce Üsküdar Zeynep Kamil devlete gittim 10 dakıka sürdü. Çoğu ölçümü yanlış yapıldı memnun kalmadım. 1 gün sonra da Sancaktepe bir kliniğe gittim öneri üzerine 1 saat sürdü herseyini bana anlatarak baktılar. 320 tl
Gizemabc Emel1234 ben her zaman kontrole gittiğim özel hastanede yaptırdım. Sadece 20 lira dediler çok şaşırdım. 500-600-1000liralar duymuştum çünkü. Detaylı usgye radyolog ya da perinatolog girmesine göre ücret değişiyor
Minisveannesi 22.haftamda ankara da radyaloga gittim cook memnun kaldim 1 saatten fazla surdu.350 tl odedim
Mellteem Emel1234 Güneşli erdem hastanesinde bu ayın 19 randevum var perinatolog bakıcak doktoru çok övdüler 1 saat fln bakıyormuş 400 lira
Minisveannesi Pukhett doc.dr sinan tan radyolog cok ilgili butun organlarinin olmasi gerektigi olcuyu ve sizde cikan olcuyu ayni anda soyluyor el ve ayak tirnaklarina kadar saydik birlikte ben cok memnun kaldim cokta guler yuzlu biri
Sevilypc 13.haftada 250 tl verdim 22.haftada ise 450 tl verdim canm. Ama yaptırdığıma pişman oldum şimdi doktorlar en ufak bişey görse felaket tellalcısı oluyolar. Herşeye down damgasını vurup sıvı alalım diyolar. O yüzden hamileliğim zehir oldu.
Dilara25 Sevilypc katılıyorum bnde böyle bişey duymamak için yaptırmadım biraz tevekkül etmeli doğdu mu sizin bebek sağlıklıdır inşallah 🤲🏻
Merdogalt Emel1234 ben perinatolog dr bana gittim Mecidiyeköy de İbrahim kalelioğlu 500 ödedim sanırım ya da 400 hatırlamıyorum bile
Sevilypc Dilara25 yok canım 22de öğrendim şuan 31 haftalık olduk ama içim içimi yiyo 😢 zaman da geçmiyo
Deletedmom2224 Emel1234 ben ücret vermiyorum riskli gebelik olduğum için orda takibim var. Perinatoloji bölümünde o gün kim varsa o bakıyor. Gidip sorabilirsiniz sizde normal gebekiklere nasıl oluyor pek bilgim yok