busraakeskinn benim de öyle 6.ayımda bitti ama tam bile bitti diyemem bulanmasın diye hafif ve az yağlı yiyorum :) bünyeden bünyeye değişiyor bulantı durumları bir de sadece bulantı değildi benim hep kusuyordum kusmaktan reflü oldum :) şükür şimdi 7.ayın içindeyim daha iyiyim