Aysmnv35 gerci o zamanlar tip bu kadar ileri değildi ama erkek denilmiş bana herşeyimi mavi almışlar. Dogdugumda kız olduğumu öğrenmiş ailemler, sadece besigimi pembe almışlar o da doğumdan sonra alındığı için 😂 böyle bir hikayem olduğundan hala doktoruma çocuğun cinsiyetini sormadım.