Pnr67clb Yaptir canim ben hic beklemezdim kendimde cikmasini ailemde yok, saglikli besleniyorum, kilolu da degilim ama bende bile çıktı yani gebelik şekeri. Inan ki yaptirmasan daha zararlı. Bebeğe cok zarari var çünkü gebelik şekerinin. Zaten 2 dilim baklavaya eş şeker miktari. O kadarciktan bir zarar gelmez heralde 1 seferlik