Sevilypc 18 de perinatalogda detaylı ultrason yaptırdık öncesinde ikili, üçlü dörtlü testlerin hiçbirini yaptırmadık doktorumuz o testlerin sonucunda tek çözüm aldırmak diyoruz aldırmayı düşünmüyorsanız yaptırmayın demişti bizde o yüzden yaptırmadık. Zaten usg de doktorların bile göremediği bir sürü hastalık var bebekler yüzde elli elli sağlıklı veya sağlıksız olma ihtimaliyle doğuyor. Icinizi ferah tutun.