Yasemin2812 Kızlar merhaba bugün tam 31+5 haftalık hamileyim şimdiye kadar gittiğim hiçbir kontrolde doktorum böyle bişe söylememişti bugün gittiğimde ultrason istedi benden bebeğin kan dolaşımına filan bakmak içinmiş fakat bunun sonucunda bebeğimin kalbinde Bi sorun olduğunu fetal Eko çektirmem gerektiğini eğer gerçekten bişe varsa önlemini almak istediğini söyledi.. Daha önce böyle bişe yaşayan ve bu fetal ekoyu çektiren oldumu aranız da ve böyle söylenmesine rağmen ekoda bişe çıkmayan oldu mu?
Ozgehasan İlk haftalarimda bana da öyle demişti bi sorun varsa biz bakamayiz bilemeyiz göremeyiz falan dedi sadece aynı doktor kuzenime kalbi delik demişti ama ikimizin bebeği de sapa sağlam doğdu çok şükür ama devlete gidiyordum o zaman 2 ay falan devlete gittim ben sadece sonra ozel e başladım orda ki doktorum öyle bişey dememişti ki açık lik olsa bile geliştikçe geçer mis sağ saglim kavuştursun inşallah canm rabbim ❤🙏☺
Ozgehasan Esil35 Yarın emdirmeye çağırdılar saat 10 da 1 de bir de 4 de emdirecekmisim çıkabilecek miyiz diye sorduk saat 1 de bakalım eğer bi sıkıntı çıkmazsa yani nefes alip6vermesinde bi sorun olmazsa inşallah bi sıkıntı çıkmazsa yarın kavusuyoruz canm☺🙏
Esil35 Ozgehasan insallah olmaz ya bi yakinimizda yasadi bu durumu on gun yatti bebegi gayet iyi masallah annesinin yaninda sadece yanina bir ay kadar misafir alinmasin denmis onlar iyi olsunda misafir gelmesede olur
Ozgehasan Esil35 Aynen canm bizimki de 10 gündür yatıyor inşallah bugün çıkarız Aynen bende duymuştum onu canm kalabalık ortama sokmiycakmissin bi süre iyi olsun da orası kolay Allahın izniyle canm