Berna3434 Kızlar bnm devamlı yorgunluk var üstüm de ve uykum deli gibi çoğaldı nedn bilmiyorum sizde de oluyo mu 😕birde bebeğimin hareketlerinde azalma var 😣
elf0 Berna3434 bende ise tam tersi geç yatıp erken kalkıyorum gece hep uyanıyorum. Bide yeri daraldı diye mi bilmiyorum çok fazla hissediyorum artık hareketlerini hatta o yönlendiriyo artık oturuşumu 😬 kilosu kaç sizin daha yeri geniştir belki
duyguozz26 Benimde günlük olarak bi artış bi azalış var hareketlerde. Aslında azalma değilmiş o düzenli uyuyorlarmış bizde o anda boştaysak hissediyoruz. Denk gelemiyoruz yani. E bide yerleri daraldı 😊 bendede aşırı uyku halleri yorgunluk var, ilk trimestere geri döndüm sanki.. bide hareketleri canımı acıtmasa herşey güzel gidiyor 😊
Berna3434 duyguozz26 bnmde ya yorgunluk halsizlik var uykuya doymuyorm resmn 😔bnmde acıtıyor halay cekiyo gibi oluyo bazen bazende sadece kalp atışı gibi hissediyorum 🙄
Berna3434 elf0 1.400 gram olmştk en son şuan ne kadar bilmiyorum ama telaş yapmama yetiyo moralim bozuluyor aslnda 😒
Livask Bende de aynı uyku ve yorgunluk halleri var ama 3.5 yaşında Bi kızım olduğu için mecburen ayaktayım 🤗😍🥰
BhrBrfn Livask aynı sızın gıbyım.Benımde 3.5 yasında kızım var ona bakmakla yukumluyum .Uykusuzkuk cok zor 😊
Firdes_89 Kızlar aynı şikayetler bendede yorgunluk ve uyku hali sürekli uyuyasın geliyo hareketleri bizimde eskisi kadar çok değil bende tedirgin oluyordum ama yanlız bu şikayetler bende yokmuş
BhrBrfn Bende 30.haftamdayım .Ama hareketlerı aksine arttı .Her dınlendıgımde oynuyor ve canımı acıtıyor cok güçlü tekmeler 😊.28.haftanın son günü 1750 gr dı bebek .Önden gıdıyordu suan kac blmıyorum .