Kofteannesi Merhaba daha öncesinde lamictal ve anafranil adında antidepresan kullanıyordum suan hamile olduğumu yeni öğrendim ve suan kullanamıyorum şimdiden psikolojik olarak hep ağlıyorum yalnız mıyım benim gibi olan var mı
Myisland Bende Misol kullanıyordum canım bi anda bırakınca vücuttan geri çekilme anı olduğu için değişiklikler oluyor mesela benim vücudumda hep elektrik çarpması gibi birşeyler hissediyordum. Sonra düzeldi canım 1 2 ay icinde
Kofteannesi Myisland korkuyorum çok kötü olmaktan daha 1 aylık ve içime korku giriyor bilmiyorum neden ama antidepresan alamıyacagımı bilmek bile beni korkutuyor
Kofteannesi Myisland düzeliyor dimi bende düzelir miyim hiç keyfim yok insanlardan kaçıp hep ağlamak istiyorum yardım edin
Kofteannesi Serap_23 sadece ben değilim bunu bilmek iyi geldi ama böyle boguluyorum sanki insanlardan tat almıyorum şimdiden Doğum korkusu başladı hamilelikte hiç mü ilaç alamıyoruz
Serap_23 Kofteannesi geçecek buda bi dönem ve bitecek bol bol dua edip okuyalım bizi bizden başkası iyileştirmez kendimiz için uğraşmalıyız. Kaçıncı haftadasın
Myisland Kofteannesi düzelir tabi ki. Ama bu duygular birazda hamilelikten. 😀 Kendini bırakma başka seyler düşün. Bebeğini düşün. Eşyalar araştır bilgiler öğren. Kafanı verme o tarafa.
Myisland Ağladığın zaman kötü seyler düşündüğün zaman hamilelik hormonların daha büyük suçlusu. Hormonlarına ver. Agla rahatla Boswer 😀 Sonra hiç bişey olmamış gibi oluyorsun. Hamilelikten yani