TugceCakir cnm bos gebelıgı ben anlamadım normal gebe ınsanların yasadıgını yasadım bı mıde bulantım yoktu 8.haftaya kadar hep kontrol ettık yanı bebegın buyudugu kese var fakat içinde bebek olmuyo kese buyuse dahi bebek olmadı benımkınde sonra kurtaj oldum sanırım döllenmedıgı ıcın yumurta bazı bunyelerde ilk gebelıgı bu sekılde kabul etmıyormus