YaseminBatrk canım dün sabah saat 4 de nişanımla birlikte suyum hastaneye geldim ve açılmam sadece 2 cm di ilk başta kendi sancımı çektim saat 9 da suni sancı verdiler saat akşama doğru 4.30da oğlumu kucağıma aldım çok şükür allah kimseyi darda koymasın inş biran önce sağ sağlim evladını kucağına alırsın 12 saat süren bir doğum oldu benimki ama evladımı kucağıma alınca hepsi geçti çok şükür...