cansn99 Anneler napıyosunuz nasıl başa çıkıyosunuz artık bıktım ya ne gecem var ne gündüzüm 😭😭😭😭 neler yapıyonuz bana da anlatın😔 (bu arada 32+2 haftalık hamileyim)
Kbr22 cansn99 canım ben her gün 1 tane muz 3 yemek kaşığı yulaf ezmesi 5 tane ceviz ve fıstık ezmesini süt ekleyip blender dan geçirip içiyorum kabızlığı düzeltiyor o tavsiye ederim yulaf ezmesi bağışıklık düzenleyici zaten
Minikpare Konya_gelini balı hamilelikte emzirirken ve 1 yaşına kadar önermiyorlar diye biliyorum cnmarastr istersen
Konya_gelini cansn99 inanmayacaksın bi ara lavman bile fayda etmedi. Azcık ta içine elma sirkesi döktüğümü itiraf etmeliyim :)
Hllswm cansn99 bende aynı cnm 36 haftadyım 1 bucuk cm acıklık var kabız olmamam lazım ama ilac bile kullansam geçmiyor 😭😭😭
Egeymen cansn99 Geceden bir bardak suyun içine kuru kayısı ya da kuru erik koyun sabaha kadar liflerini suya salıyor, sabah aç karnına önce içindeki meyvesini sonra da o bol lifli suyunu için çok büyük etkisini göreceksiniz ☺️
CinarBaykal cansn99 bağırsak sorunlarına en iyi sabah aç karnına yenilen gıdalar iyi geliyor. Kayısı, kırmızı erik + bol su Bir de egzersiz ilave edersen gününe bağırsaklar normalden hızlı çalışacaktır.
Esramese cansn99 bn o sayede rahatldm bagsur oldu kabizlk yuzundn hamileyken dogumda ikinmaktn kafam kadar olmuslardi
Fdle cansn99 düzenli olarak meyve yiyince düzeldim gibi oldu kuzum hergun düzenli olarak elma muz havuç nektarin yiyorum sütü çok içtiğim için bende de oluyordu kabızlık
hilalyavuz cansn99 merhaba ☺️ Bir Malatyalı olarak ben kayısının günkurusu hali var ondan yemenizi şiddetle tavsiye ederim çok faydası var her gün sabah aç karnına 3-4 tane yiyin inşallah faydasını görürsünüz. Ben de 6haftalık hamileyim kabızlık şikayetim yok şu an ama ben de her gün sabah yiyorum geçmiş olsun ☺️