Melike35
Bugün doktora gittim 2800kg 47cm boy dedi
7-8 Ekim Doğum tarihi olarak verdi
39 haftada oluyoruz yani ben 2 oğlanla koşturmaktan sokakta doğuracağım diye korkuyorum bir hafta önce alın dedim ama ne kadar dursa o kadar iyidir dedi gelmeye karar verirse alırız dedi
Bizde durumlar böyle
Bugün ilk eşyalarımızı yıkadım
Çantamızı hazırlarım bu hafta inşallah