Mehsu 24+2 günlüğüz ama bugün akıntım fazlalaştı sizce normal mi bu durumla karşılaşan arkadaşlar yazarsanız sevinirim
Buzii Benim de bir gün yoğun bir gün daha sakin hatta bazen kuruluk oluyor korkuyorum 2 gün sonra yine dönüyor eski haline :) çok da kafaya takma bence