Leylacihat33 33+2 günlüğüz son 3 gündür inanlmaz bel agrısı çekiyorum ne rahatlatır bir önersi olan varmı?
mf_ozturk Leylacihat33 bende 33+3 üm canım aynı sıkıntı bende de var ama hic bi cozum bilamadim malesef insallah cozum bilen biri yazar😊
Leylacihat33 mf_ozturk parol içiyorum biraz hafifletiyor gbi ama etkisi gecince yine aynı dedgin gbi bi tavsiyesi olan olur insaallah canım
mf_ozturk Leylacihat33 ben parol felen icmedim ama aşırı derece de grip oldum doktora gidicem ilac verir mi bilmiyorum ama ins serum felen bisey takar dua et bana😊