SeeDaa
22+4 haftalık gebeyim. Dün gece sağ böbrek ağrısıyla acile gittim. Bebekte bir sıkıntı yoktu ama ürolojiye yolladılar. Bugün böbrekte bir kaç tane taş gördüler ama doktorum bu ağrı taştan değil 2 haftada bir takip edicez gidişata bakıcaz böbreğe tel takmak gerekebilir dedi.. 😢 cok korkuyorum başına böyle bişey gelen var mı ???