Gsevinc95 Kizlar aylardır forumu takip ediyor ve dogum hikayelerini okuyorum. 1 hafta once nişanım geldi. Acikligim 4 cm oldu. Bebekte sancılar da artmaya başladı. Yarin yatış verilecek. Dualarınızı bekliyorum. Eger kendi sancılarım olmazsa suni sanci alacağım ve bu durum beni biraz korkutuyor. Bebeğin kafası bir tik yukarda ne olur duanızı esirgemeyin. Yarin sancılarımda sizlere de dua edeceğim. Simdiden destekleriniz icin tesekkurler. Umarim oğluma sağ selamet kavuşurum 👼💪❤
nageyey Gsevinc95 Rabbim bir avazda kurtulmayı, sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin inşallaah 🙏🏻 Dualarım sizinle.. bende 38+1 deyim bekliyorum..
Rukenservet Gsevinc95 Allah yar ve yardımcın olsun dilerim allahtan darısı benim başıma olsun başlığı görünce çok heyecanlandım çünkü bende 38+3 ün 😀😀😀🙏🙏🙏
Ezel1323 Gsevinc95 Allah yardımcın olsun canm umarım çok kolay bi Doğum olur. 39.haftadayım bende yarım cm açıklık var sadece :(
Bahar_trky Gsevinc95 Rabbim sağlıkla sıhhatle bi avazda kucağına almayı nasip eder inşallah. Bende 39 um ne gelen var ne giden 😕