Naz1989 ben de kilo almayanlardanim 34 haftaligim 4-5 kilo arasinda geliyorum.ve zayif hamile kaldim.bebegim 2 kilo civari zayif bir bebek.ben karbonhidrat,seker tuketmiyorum.doktora kilomu sordugumda bebegin benim depomdan beslendigini ve kas kaybi yasadigimi dogumdan sonra hamileligim oncesindeki kilodan daha az kiloda olacagimi bunun saglikli bir hamilelik olmadigini 10 kilonun annenin saglikli kilo alimi oldugunu soyledi.ancak kilo alimim yok malesef ne yaparsam yapayim bebek de almiyor.kilo almamak da sakincali bence kilolariniz gayet normal.