Ananasgibiana canım onu tam olarak bilmiyorum kayınvalidem anlatmıştı bana, ama hiç bir sıkıntısı yoktu diye biliyorum... çok buz ve soğuk şeyler tüketiyordu diye söyledi bana.. o yüzden banada kızıyordu hep yeme buzlu diye.. dikkat edilsin sadece.. yani bize nasıl zararı olabiliyorsa bebeğe daha çok zararlı olur diye düşünüyorum. Ama doktorunuzla tekrar bir görüşün isterseniz. ❤️❤️