AsumanBalkan Doktorum Cuma - Pazar arası yurtdışında olacakmış. Bugün bir öneride bulundu. Rahime fitil gibi bir ilaç takılıyor rahimin gevşemesini açılmanın olmasını sağlıyormuş. Yarın gece yatış yapalım istersen Pazartesi günü tekrar muayeneye gelirsin dedi. Böyle bir deneyimi yaşamış olan var mı ? Doğal akışına bırakırsam ve doktorumun olmadığı o üç güne denk gelirse nöbetçi doktor doğumumu gerçekleştirecek.
SevalK AsumanBalkan bende ptesi 39 olucam hiç açılmam yok bu bahsettiğin fitil ve suni sancıyla deneyelim mi diye sordum doktoruma muhtemelen ptesi yatış yapıp denicez🤷🏼♀️
Arasbebe AsumanBalkan bn kırl artı beş te kızımı dogum ıcın aldım.taktın tan yarım saat sonra dogurdum.
AsumanBalkan SevalK doktorum burda olsaydı doğal akışına bırakıp 41 e kadar bekleyecektik ama o olmayınca böyle bir teklifte bulundu. Doğal akışına bırakmak daha mantıklı geliyor . Tıbbı bir engel olmadığı için.
AsumanBalkan Bazı anneler fitil takıldı ama etki etmedi açılma 4cm de kaldı suni de etki etmedi yazmış. Öyle bir durumda sezeryan olur son çare diye düşünüyorum. 5 daha bekleyeceğim sadece ama karar vermek çok zor.
Arendeniz AsumanBalkan Eğer açılma yavaş olur ve 4 cm olursa epidural istersiniz hem açılmaları takip ederken daha rahat olursunuz.