Tuba-25 cok fazla aşırıda içme bakalım bünyeyle alakalı birazda fazla yemek yemeyip su içmekte iyi olmaz bn mesela iştahımda iyi haliyle suda cok içiyorum şükür migde yanmam falan olmadı rahat geçiyor yanı hamileliğim ama bu şikayetler olan degil su yemek bile zor yiyor sağlık ocağı olsun kontrollerini ihmal etme bence düzenli git cok kötü drumda ilaç veriyorlarmis