Seda_123 Yüz-yıl hastanesi hale hanıma gidiyorum 21 haftalık oldum güler yüzlü memnunum fakat her hastasını sezaryen yapıyor tamam mecburi olunca sezaryen yapılır ama her hastasının doğumu sıkıntılımıda sezaryen yapıyor hemen kararsız kaldım açıkçası normal doğumdan korkuyorum ama normal istiyorum eşimde destekliyor beni yüzyıl hastanesine giden var mı şu doktor normal doğumu destekliyor diyip önerecebileceginiz bi doktor var mı🤔
Merv35 Seda_123 merhaba bende sizinle aynı doktora gidiyorum sezeryan mı oluyormuş hepsi şimdi duydum
Tugbaklc Seda_123 bi dönem kizimd agence hale hanıma çok severek gittim evet biraz sezeryan yanlısı bi doktor .bana da sezeryan demişti ama mecburi sezeryan oldum açılma olmadığı için