Saribebek Hanımlar benim adet olmama 6 gün var. 2 3 gündür çok sık idrara çıkma kasıklarımda ağrı belim ağırıyor karnım ağırıyor göğüslerime arada ağrı oluyor sizce hamilelik belirtileri mi
Bugurix Saribebek benimde aynı şekilde oluyor adetime 3 gün var ve bende gaz kabızlık şikayeti falan da var idrar testi yapsak çıkar mı acaba yaa
Busimss Saribebek evet hamilelik belirtileri ancak psikolojik kendine baskı yapıyorsan da bunları psikolojik olarak yaşama ihtimalin var canım insallah gönlüne göre versin Rabbim
Tugce1803 Saribebek Evet hamilelik belirtileri bunlar fakat psikolojik olarak da yaşıyor olabilirsiniz🌸Gününüz geçmeden test yapmamayı öneririm🙏
Saribebek Busimss psikolojik değil canım ağrı çok oluyor hatta sürekli yorgunluk uyku isteği var daha önce olmamıştı bende
Busimss Saribebek o zaman erken gebelik testi deneyebilirsin veya adet gününü bekleyeceksin bunlar belirti çünkü 🤷🏼♀️