Lindam erken Doğum riski oluyor suyun fazla olunca ve bu yüzden hastanede yatabilirsin son zamanlar özellikle şeker çıkarsa tabi daha kötü insallah çıkmaz ama doktorun söyler belki çikolata tarzı hamur tarzı yiyeceklerden uzak durman gerek nerden mi biliyorum aynisi en yakın arkadaşımda aramızda 1 hafta var gebelik olarak ama suan 35 haftalık srekli denetim altında erken Doğum olur dye yatış veriyorlar karnida bna göre cok asagida duruyor ikimizinde erkek olmasına rağmen cinsiyeti bulantıda yapıyor onda ama Allahtan suyun fazla olunca bebegin haftasına göre kilolu olma ihtimali oluyor tabi bunlar bnim gözlemlediklerim herkes ayni olacak dye birsey yok he ondada şeker yüklemesi yapıldı şekeri falan cikmadi sadece hep suyu fazlaydı